niedziela, 18 sierpnia 2019

Odnalezienie góry Mojżesza - Prawdziwa góra Synaj w Arabii Saudyjskiej - film.

Witajcie serdecznie. W ostatnim czasie byłem bardzo mocno zajęty tłumaczeniem jednego z najbardziej niesamowitych filmów jaki miałem okazję w ostatnim czasie obejrzeć. Jest to nowa wersja filmu pt: "Poszukiwania Bożej Góry", na który trafiłem czystym przypadkiem podczas przeglądania YouTube. Pierwszą wersję, tą jeszcze chyba z lat 80 jak się nie mylę obejrzało już chyba wielu z was. Dzisiaj chciałem przedstawić wam nową i bardziej szczegółową wersję tego niesamowitego filmu, który w ostatnim czasie został wydany, ale do dzisiaj nie był jeszcze przetłumaczony na język polski. Kiedy tylko trafiłem na ten film od razu poczułem, że nie mogę go tak zostawić i natychmiast zabrałem się do tłumaczenia tego niesamowitego materiału, abyście i wy mogli go jak najszybciej zobaczyć. Przyznam wam szczerze, że podczas tłumaczenia tego filmiku byłem tak zbudowany tym co tam zobaczyłem i moja wiara tak rosła, że nie da się tego opisać. Dowody na prawdziwość biblijnych historii są NIEPODWAŻALNE I OSZAŁAMIAJĄCE! Kilka dni temu film udostępniłem na moim kanale YouTube i bardzo gorąco zachęcam was do obejrzenia.
Niech was Bóg błogosławi!





Pozdrawiam w Chrystusie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz