wtorek, 11 października 2016

III Świątynia Jerozolimska - zielone światło do odbudowy!

Czyżby żydzi dostali zielone światło do odbudowy III Świątyni Jerozolimskiej?
Świątynia Jerozolimska



Jakiś czas temu przypadkowo trafiłem na niezwykle ciekawy artykuł dotyczący III Świątyni, którym chciałbym się z wami podzielić. To o czym tam przeczytamy zmieni nasze patrzenie na sprawy dotyczące jej odbudowy i oczekiwania na ten czas. Pomimo tego z czym wiąże się odbudowa III Świątyni czyli z nadejściem antychrysta, ja osobiście bardzo czekam na moment jej odbudowy ponieważ dla mnie jako osoby wierzącej oznaczało to będzie szybki powrót naszego Pana Jezusa Chrystusa, którego nie mogę się już osobiście doczekać.
Czytając ten artykuł pomyślałem o jednej rzeczy – jak często pomimo znajomości Pisma zdarza mi się nie myśleć i przyjmować wszystko co jest mi narzucone z góry. A sprawa, o której chcę wam tutaj napisać dotyczy się niczego innego jak pozostałości po tej Świątyni czyli tzw. „Ściany Płaczu”

Czym jest Ściana Płaczu wszyscy dobrze wiemy, i każdy z nas jest w stanie na to pytanie odpowiedzieć jednym tchem – jest to pozostałość po Świątyni Jerozolimskiej. No i tutaj zaczyna się pewien problem. Jak to już wcześniej wspomniałem – pomimo znajomości Pisma i wiedzy co na temat świątyni powiedział nam Pan Jezus, ja cały czas twierdziłem, że tzw. Ściana Płaczu jest rzeczywiście pozostałością po starej zburzonej już Świątyni Jerozolimskiej – niestety bardziej mylić się nie mogłem!

Spójrzmy na fragment Pisma, a dokładniej Ew. Mateusza gdzie Pan Jezus wypowiada się na jej temat:

„ A gdy Jezus opuszczał świątynię i odchodził, przystąpili uczniowie jego, aby mu pokazać zabudowania świątyni. A On, odpowiadając, rzekł do nich: Czy nie widzicie tego wszystkiego? Zaprawdę powiadam wam, nie pozostanie tutaj kamień na kamieniu, który by nie został rozwalony”  Mat.24,1-2

Zwróćcie szczególną uwagę na ostatnie zdanie wypowiedziane przez Jezusa - „nie pozostanie tutaj kamień na kamieniu!”
W związku z tym zachodzi pytanie: jeśli po starej świątyni nie został nawet kamień na kamieniu to co robi tam cały mur i czy obecna Ściana Płaczu jest rzeczywiście jej pozostałością?

Zdaję sobie sprawę, że Ameryki nie odkryłem i jest między nami wiele braci czy sióstr którzy o tym wiedzą. Ale wiem też, że jeszcze więcej z nas na ten temat nie ma zielonego pojęcia i wciąż uważają „Ścianę Płaczu” jako pozostałość po prawdziwej świątyni co automatycznie jest przeszkodą do jej odbudowy ponieważ na jej dawnym miejscu stoi meczet Al Aksa.
Problem z odbudową świątyni jest bardziej złożony niż nam się wydaje, dlaczego?
Ponieważ nawet jeśli by w jakiś cudowny sposób meczet Al Aksa zniknął czy nawet zawalił się problem z odbudową byłby cały czas taki sam – nie można by było jej nadal odbudować ponieważ wg. islamu na miejscu gdzie kiedyś stał meczet nie może stać więcej nic innego.

Ale jest też dobra wiadomość dla wszystkich oczekujących na odbudowę tejże świątyni i rychłego powrotu naszego Pana Jezusa Chrystusa – Żydzi dostali zielone światło do odbudowy III świątyni Jerozolimskiej i co najważniejsze nie będzie to kolidowało z muzułmanami i ich meczetem Al Aksa, a świątynia będzie stała tam gdzie powinna – czyli na prawdziwym miejscu gdzie kiedyś stała stara świątynia!

Zapraszam do zapoznania się z tym niezwykle ciekawym artykułem:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz