środa, 29 listopada 2017

Kościół Bethel Church - OSTRZEŻENIE!

Mam dzisiaj dla was do obejrzenia dwa krótkie filmiki, które są ostrzeżeniem przed bardzo popularną dziś wśród wielu chrześcijan wspólnotą Bethel Church. Znanymi nazwiskami, które mają dziś posłuch wśród znacznej rzeszy wierzących, a które są mocno powiązane z tym niebezpiecznym ruchem są między innymi Bill Johnson i Randy Clark. Z tego co słyszałem ten drugi ostatnio gościł w Polsce i podejrzewam, że nie mała liczba chrześcijan pojechała słuchać tego człowieka. W drugim filmiku kobieta, która przedstawia swoje świadectwo tego jak była członkinią tego kościoła przytoczyła słowa Jezusa z Ewangelii Mateusza, które przedstawiają prawdziwy obraz dzisiejszego chrześcijaństwa i są jego doskonałym podsumowaniem - 
"Lecz On im odpowiedział: Plemię przewrotne i wiarołomne żąda znaku, ale żaden znak nie będzie mu dany, prócz znaku proroka Jonasza." Mt. 12,39


Jesteśmy świadkami kiedy zwykłe i proste chrześcijaństwo w Duchu Świętym przestało być atrakcyjne, a ludzie naładowani emocjami ciągną w kierunku czegoś co działa. Wszelkie znaki i cuda, nieważne kto by je czynił i pod jakim imieniem są dla nich jedynym wyznacznikiem prawdy. Analiza biblijna tego w czym biorą udział nie ma dla nich najmniejszego znaczenia. Biblia schodzi na drugi plan - tutaj coś się dzieje, a najważniejsze DZIAŁA! Ludzi, którzy próbują ich ostrzegać i pokazują im, że coś jest w tym wszystkim nie tak wyśmiewają, prześmiewczo nazywając "łowcami herezji" Od dłuższego czasu zacząłem myśleć i zastanawiać się nad ludźmi, którzy dopiero co nawracają się i wchodzą na drogę chrześcijaństwa, w jak wielkim niebezpieczeństwie się oni znajdują. Zwiedzenie i doktrynalny chaos  jaki panuje w dzisiejszych kościołach jest porażający. Kilka dni temu rozmawiałem z jednym z moich braci w Jezusie i zadałem mu jedno pytanie - co sądzisz o zjawisku "upojenia w Duchu" on odpowiedział - "Wiesz... kiedy do mnie przychodzi Duch Święty to u mnie najczęściej objawia się to płaczem i pokutą" - jakże prawdziwe to słowa! Takiego działania Ducha Świętego życzę i wam w waszym życiu, nie takiego czegoś czego świadkami będziecie oglądając poniższe filmiki.








Pozdrawiam w Chrystusie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz