niedziela, 9 kwietnia 2023

Ziemia nie jest płaska! Moje przesłanie do biblijnie wierzących chrześcijan tzw. "płaskoziemców"

 




Nigdy nie myślałem, że będę zmuszony zamieścić taki wpis jak ten, ale jak to się mówi... historia kołem się toczy i co niektóre dziwne rzeczy, w które ludzie wierzyli kilkaset lat temu, albo jeszcze dawniej niestety powracają. Jedną z takich rzeczy jest wiara w płaską ziemię i nie było by dla mnie w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że takie poglądy zaczynają mieć nowo narodzeni, biblijnie wierzący chrześcijanie.
Z góry chciałbym zaznaczyć, że nie jest moim zamiarem jakikolwiek naukowy czy też biblijny spór lub debata w której na podstawie różnego rodzaju wysuwanych argumentów będę starał się wyjaśnić tak zwanym "płaskoziemcom to, że ziemia jest kulą, bo jest to dla mnie rzecz jak najbardziej OCZYWISTA i proszę darujcie sobie przedstawianie kolejnych dowodów potwierdzających waszą chorą teorię płaskiej ziemi, która w konsekwencji odziera Boga z Jego mocy, potęgi i chwały.
Dla mnie dyskusja na temat tego czy ziemia jest płaska czy nie, jest takim samym nieporozumieniem jak dyskusja nad tym ile dzisiaj mamy płci - zarówno w jednym jak i drugim przypadku, można mówić o diabelskim zwiedzeniu. 
Jak już wspomniałem na samym początku, pogląd ten nie jest czymś nowym i po wielu wiekach powrócił do nas. Biblia na temat takiego stanu rzeczy wypowiada się w dość jednoznaczny sposób i informuje nas, że pewne rzeczy, wierzenia itp. nie są niczym nowym i były już dawniej...

"To, co było, znowu będzie, a co się stało, znowu się stanie: nie ma nic nowego pod słońcem. Czy jest coś, o czym można by powiedzieć: Oto jest coś nowego? Dawno to już było w czasach, które były przed nami." Koh. 1, 9-10

Jak sami widzicie, powiedzenie "historia kołem się toczy" ma swój sens i jest prawdziwe... sam Bóg potwierdza nam to w swoim Słowie.
Moje przesłanie do wierzących, którzy wyznają teorię płaskiej ziemi i głoszą ją na lewo i prawo wystawiając przy tym na pośmiewisko swojego Stwórcę jest krótkie i może zbyt mocne jak na standardy chrześcijańskie, ale wybaczcie mi... innych słów nie potrafiłem znaleźć:

Jeśli twierdzicie, że Bóg stworzył płaską ziemię, sztuczne niebo i imitacje gwiazd to jesteście tak samo żałośni jak i ten wasz bóg, który to stworzył i którego głosicie, a który NIE ZA WIELE potrafi.

Czy wam naprawdę się wydaje, że wszechpotężny i wszechmocny Bóg jest jakimś FUSZERANTEM, który stworzył wszystko sztuczne i to w taki sposób, żeby nam się tylko WYDAWAŁO, że to jest prawdziwe? 
Czy wam naprawdę się wydaje, że Bóg włożył w nasze umysły i serca fałszywy obraz Boga (czyli samego siebie), żeby nam się tylko WYDAWAŁO jak potężny On jest pomimo tego, że stworzył to wszystko TAKIE MAŁE I SZTUCZNE?
Czy wam naprawdę się wydaje, że te wszystkie fragmenty w biblii opisujące moc, potęgę, chwałę i nieograniczoność Boga są kłamstwem?
Czy wam naprawdę się wydaje, że Stwórca jest, aż tak ograniczony, że nie stać go na więcej niż płaska ziemia, sztuczne niebo i imitacje gwiazd?
Słuchając waszych chorych teorii o niedoskonałym Bogu, który stworzył płaską ziemię właśnie tak mi się wydaje, ŻE WAM SIĘ TAK WYDAJE! Przestańcie go ośmieszać i odzierać z potęgi, mocy i chwały... przestańcie być żałośni i nabierzcie rozumu!
Wybaczcie, ale nie mogę słuchać takich bzdur i na prawdę wzbiera we mnie ogromna złość kiedy widzę jak umniejszacie Stwórcę i wkładacie w jego ręce jakieś badziewie pod postacią sztucznego nieba i sztucznych gwiazd bo widocznie według was nie było go na więcej stać.
Nie wiem, może WASZ bóg taki jest - mały, żałosny i nie potrafi zrobić nic do porządku, ale mój Bóg jest przeciwieństwem waszego i stworzył OGROMNY wszechświat z niezliczoną ilością PRAWDZIWYCH gwiazd i każdą z nich nazywa po imieniu, a dlaczego tak twierdzę? Ponieważ mój Stwórca poinformował mnie o tym w swoim natchnionym przez Ducha Świętego Słowie:

"Wyznacza liczbę gwiazd, Wszystkim nadaje imiona. Wielki jest Pan nasz i potężny w mocy, Mądrość jego jest niezmierzona.: Ps. 147, 4-5

Tak jak właśnie przeczytaliście - mój Bóg w przeciwieństwie do waszego twórcy fuszerki pod postacią płaskiej ziemi i sztucznych gwiazd jest WIELKI I POTĘŻNY W MOCY, A MĄDROŚĆ JEGO NIEZMIERZONA! 
Nabierzcie rozumu i przestańcie go ośmieszać i odzierać z mocy i chwały!
Oto co stworzył mój Bóg: Wszechświat, galaktyki, planety, gwiazdy. Niebiosa głoszą chwałę Boga...!





Pozdrawiam w Chrystusie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz